image

Zoek binnen de FAQ

Hoe werkt Blue-bike?

App en digitaal slot

Blue-bike voucher

Fietsgebruik en ritten

E-bike

Tariefformules & accountbeheer

Schade & Diefstal

Facturatie & betaling

Hoe werkt Blue-bike?

1.

Wat is Blue-bike?

Blue-bike is een deelfietssysteem van meer dan 3500 stadsfietsen en e-bikes verspreid over meer dan 200 locaties in België. Als Blue-bike gebruiker heb je toegang tot al die locaties en fietsen. Zo heb je altijd een fiets op zak.


Blue-bike vormt de ideale oplossing om de eerste, laatste of alle kilometers tot je eindbestemming af te leggen.

2.

Ik heb al een eigen fiets. Is Blue-bike interessant voor mij?

Absoluut! Blue-bike is geen vervanging van je eigen fiets, maar een aanvulling erop. Met Blue-bike heb je op meer dan 200 locaties in België een fiets ter beschikking.


Ideaal voor de laatste kilometers van je woon-werkverplaatsing, een daguitstap of vergadering op locatie.

3.

Moet ik een account hebben om een Blue-bike te ontlenen?

Om onze fietsen te kunnen ontlenen, moet je een (gratis) account aanmaken. Daarna kies je de tariefformule die het beste bij jou past en registreer je een betaalmiddel.


Wil je Blue-bike eens een keer testen, of ben je van plan maar één keer gebruik te maken van de fietsen? Dan is de Ticket formule de beste optie. Toch van plan vaker te fietsen dan die ene keer dan ben je met de Member formule het voordeligste weg. Meer dan 10 ritten per maand, waarbij je de fiets gemiddeld tussen de 2 en 12u ontleent? Dan biedt de Member Plus je de beste prijs.


Meer informatie rond tariefformules vind je in onze app of op onze tariefpagina.

4.

Hoe ontleen ik een Blue-bike?

Een Blue-bike ontlenen doe je via de Blue-bike app.

  • Download de Blue-bike app  hier;
  • Maak een account aan;
  • Kies een tariefformule en registreer je betaalmiddel;
  • Start, pauzeer en beëindig je rit via de app.

 

5.

Vanaf welke leeftijd kan ik Blue-bike gebruiken?

Een Blue-bike account aanmaken kan vanaf 18 jaar. Om de fietsen te gebruiken, bijvoorbeeld via een lidmaatschap van je ouder of voogd, moet je 14 jaar zijn.

6.

Wanneer kan ik een Blue-bike ontlenen?

Zodra je een account hebt aangemaakt en een tariefformule hebt gekozen, kan je 24/7 een fiets ontlenen.

7.

Hoeveel fietsen kan ik tegelijk ontlenen?

Met je Blue-bike account kan je, ongeacht je tariefformule, twee fietsen tegelijk ontlenen. Met een voucher kan je 1 fiets ontlenen.

8.

Kan ik mijn fiets inleveren op een andere Blue-bike locatie?

Op sommige locaties werkt Blue-bike met een back-to-many systeem. Daarin is het mogelijk om een fiets te ontlenen en je rit zonder extra kosten te beëindigen op een andere locatie die tot diezelfde zone behoort. Momenteel is dat het geval in Zone Stad Geel, Zone Stad Mechelen, Zone Stad Leuven (enkel e-bikes) en Zone Vervoerregio Gent.


Op andere locaties is het bedoeling dat je de fiets na gebruik weer inlevert op de startlocatie om een toeslag te vermijden. Meer informatie rond back-to-many systeem vind je hier.

9.

Kan ik Blue-bike gebruiken zonder smartphone met internetverbinding?

Al onze fietsen zijn uitgerust met een digitaal slot en ontleen je via de Blue-bike app. Je hebt dus een smartphone met Bluetooth- en internetverbinding nodig.

10.

Waarom zijn de sleutelautomaten verdwenen?

Blue-bike schakelt over op digitale sloten om onze service flexibeler en gebruiksvriendelijker te maken. Met deze nieuwe technologie bieden we verschillende voordelen die we niet konden realiseren met de sleutelautomaten:

  • Meer flexibiliteit in ons aanbod: zo introduceerden we bijvoorbeeld “back-to-many” zones, waarbij je een fiets op meerdere locaties kunt terugbrengen, nieuwe tariefformules, e-bikes..
  • Betere beschikbaarheid: Bij een storing met de sleutelautomaat kon de volledige locatie tijdelijk onbeschikbaar zijn. Dat is met de digitale sloten verleden tijd.
  • Zelf een fiets kiezen: Je kan voortaan zelf de fiets kiezen die je wilt gebruiken, dus geen tijdverlies in het zoeken naar je fiets, aanpassen van de zadelhoogte enz…



We begrijpen dat deze verandering niet voor iedereen vanzelfsprekend is, en we staan klaar om je te helpen met de overstap. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt.

11.

Waar vind ik Blue-bike?

Er staan Blue-bikes aan meer dan 200 trein-, tram- en busstations in België. Alle locaties vind je hier op onze website of in de Blue-bike-app.

App en digitaal slot

1.

Hoe ontleen ik een Blue-bike via de app?

Begeef je naar een Blue-bikelocatie en open de app;
Klik op ‘locaties’ en klik de Blue-bikelocatie aan op de kaart. Selecteer je fiets en volg de verdere instructies in de app.

 

Iets meer uitleg nodig? Op deze pagina lees je alles over de digitale sloten en app, inclusief handige instructievideo.

2.

Kan ik mijn rit pauzeren?

Je kan je rit zo vaak pauzeren als je wilt. Je fiets blijft al die tijd in jouw bezit en je ontleentijd blijft lopen.

  1. Open de app en klik in het menu onderaan op ‘Locaties’.
  2. Klik op ‘Vergrendel je fiets’.
  3. Klik op ‘Rit pauzeren’.
  4. Volg de instructies in de app.
  5. Verder fietsen? Klik op ‘Ontgrendel je fiets’.

3.

Hoe beëindig ik mijn rit?

Breng je Blue-bike terug naar een ontleenlocatie

  1. open de app en klik in het menu onderaan op ‘Locaties’;
  2. Klik op ‘Vergrendel je fiets’;
  3. Klik op ‘Beëindig rit’;

Volg de instructies in de app en controleer of de rit beëindigd is.

4.

Ik vergat mijn rit te beëindigen in de app. Wat nu?

Je kunt je rit alleen beëindigen wanneer je je op een Blue-bikelocatie bevindt en dicht bij de fiets staat. Zolang je de rit niet correct via de app stopzet, blijft de rit-tijd doorlopen. Keer zo snel mogelijk terug naar de fiets en volg daar de stappen in de app om je rit correct af te sluiten.


Lukt het echt niet om terug te keren? Neem dan contact met ons op via info@blue-bike.be of vul het contactformulier in.

5.

Mijn smartphone maakt geen verbinding met het slot. Wat nu?

Zorg ervoor dat je Bluetooth ingeschakeld blijft en dat je in de buurt van de fiets bent. Controleer of je wel bij de juiste fiets staat. Is het fietsnummer dat de app toont gelijk aan het nummer op de fiets?

 

Kreeg je een foutmelding in de app tijdens het sluiten?

  • Sluit de foutmelding.
  • Probeer een aantal keer opnieuw.
  • Sluit de app volledig en start de app opnieuw op.
  • Schakel je Bluetooth uit en terug in en probeer het opnieuw.
  • Herstart je telefoon.

 

Blijf je problemen hebben? SMS gratis ‘BLUE + locatie + probleem’ naar 8686. We nemen direct contact met je op.

6.

Mijn telefoon werkt niet meer. Hoe zet ik mijn rit verder?

Je kan een Blue-bike enkel ontgrendelen/vergrendelen via de app. Laat een fiets nooit onbewaakt achter. Werkt je telefoon niet meer? Breng ons via een ander toestel dan zo snel mogelijk op de hoogte via sms naar 8686 – begin je bericht met BLUE + locatie + probleem. Samen zoeken we een gepaste oplossing.

Blue-bike voucher

1.

Wat is een voucher?

Een voucher is een los ticket waarmee je eenmalig een Blue-bike kan ontlenen.

2.

Wie kan vouchers kopen?

Het aankopen van vouchers is bedoeld voor bedrijfsklanten. Als particulier kan je ook een voucher aankopen via de app van MaaS-providers zoals Olympus Mobility of KBC Mobile.

3.

Hoe voeg ik een voucher toe in de app?

Je kunt een voucher op twee manieren uploaden.

  • Je hebt de voucher ontvangen op je telefoon: klik op de link.
  • Je hebt de voucher ontvangen op je computer of op papier: ga in de app naar ‘mijn vouchers’ en scan de QR-code.

4.

Hoe gebruik ik een voucher in de app?

Nadat je een voucher hebt toegevoegd in de app klik je de locatie aan waar je een fiets wil ontlenen.

  • Kies een beschikbare fiets.
  • Klik op ‘gebruik een voucher’.
  • Kies een voucher uit de lijst.

5.

De voucher is ongeldig volgens de app. Wat nu?

Vouchers hebben een beperkte geldigheid. Kijk na of de voucher die je wil opladen nog geldig is.

Het kan ook zijn dat de voucher al op een ander toestel werd toegevoegd en al werd gebruikt om een Blue-bike te ontlenen.

6.

Mijn voucher staat niet meer in de Blue-bike app. Wat nu?

Geüploade vouchers slaan we lokaal op je toestel op. Als je om een of andere reden de gegevens van de app hebt moeten wissen – of je hebt ene nieuwe versie geïnstalleerd, dan verdwijnen de vouchers helaas mee van je toestel.

Je zal de vouchers opnieuw moeten toevoegen. Onze excuses voor het ongemak.

7.

Kan ik ook een e-bike ontlenen met een voucher?

Ja, je kan ook een voucher aankopen voor een e-bike. De prijs is wel hoger dan een voucher voor een stadsfiets. Momenteel is een voucher aankopen enkel mogelijk op het gebruikersportaal voor bedrijfsklanten.


Een voucher voor een stadsfiets kan niet gebruikt worden voor de ontlening van een e-bike. Omgekeerd kan het wel.

Fietsgebruik & ritten

1.

Ik bracht mijn fiets terug, maar mijn rit werd niet afgerond. Wat nu?

Nadat je je rit hebt afgerond is het belangrijk om te wachten tot je de bevestiging in de app te zien krijgt dat je rit correct is afgesloten. Ook wordt het correct afsluiten van een rit bevestigd door middel van een email waarin ook start- en eindlocatie, type fiets, duur en kost worden bevestigd.

Als je je rit afgerond hebt en je traject toch blijft lopen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Zodra we nagekeken hebben of je fiets zich op de Blue-bikelocatie bevindt, sluiten we je rit af.

2.

Kan ik mijn fiets langer dan 24u bijhouden?

Ja, dat kan. De tarieven hiervoor vind je in de app en op onze website hier.

3.

Kan ik mijn Blue-bike op een andere locatie terugbrengen dan waar ik hem ontleende?

Ja, dat kan. Bekijk hier onze tarieven en toeslagen.

In back-to-many zones, waaronder Zone Stad Leuven (enkel e-bikes), Zone Stad Geel, Zone Stad Mechelen en Zone Vervoerregio Gent kan je je rit zonder meerkost beëindigen aan een ander Blue-bikepunt in dezelfde zone. Hier vind je een overzicht van alle back-to-many zones.

4.

Waar kan ik mijn rittenoverzicht bekijken?

Je kan je afgelegde ritten bekijken in de app onder ‘Mijn account’ of via je  My Blue-bike account.

5.

Kan ik mijn Blue-bike ‘s nachts bijhouden?

Ja, dat kan. Houd wel je rit-tijd in de gaten, want de te betalen rit-tijd blijft wel lopen.

6.

Hebben de Blue-bikes fietstassen of kinderzitjes?

Nee, om de verhuring van de Blue-bikes zo snel, gemakkelijk en goedkoop mogelijk te houden, kan je geen fietstassen of kinderzitjes huren. Ook is het technisch niet mogelijk om fietstassen of kinderzitjes op de fietsen te monteren. De fiets heeft wel een handig mandje waar een laptop of een boodschappentas perfect in past.

E-bike

1.

Biedt Blue-bike e-bikes aan?

Ja, je vindt ze in onder andere in Oostende, Leuven, Antwerpen (Centraal en Berchem), Vilvoorde, Kortrijk, Brugge en de volledige Vervoerregio Gent  en we breiden deze steeds verder uit.

In onze app of op onze locatie pagina worden de locaties met een e-bike aangeduid door een roze bliksemschicht in de locatie-marker. Meer info over de e-bike van Blue-bike lees je hier. In de app kan de exacte beschikbaarheid per fietstype worden geraadpleegd per locatie.

2.

Hoe herken ik een e-bike locatie?

Je herkent een locatie met e-bikes aan het roze bliksemschichtje op de overzichtskaart. Het icoon geeft het totaal aantal beschikbare fietsen op de locatie en is dus de som van het aantal e-bikes en stadsfietsen op deze locatie. In de app kan de exacte beschikbaarheid per fietstype worden geraadpleegd per locatie.

3.

Komen er extra e-bike locaties bij?

We breiden ons e-bike aanbod stelstelmatig uit. Als er e-bikes komen op een locatie waar jij onlangs een fiets ontleende, ontvang je een mailtje met het fijne nieuws dat je er binnenkort ook e-bikes vindt.

4.

Moet ik gebruiker zijn van Blue-bike om een e-bike te ontlenen?

Ja, voor al onze fietsen geldt dat je een account moet hebben en een geldig tariefformule voordat je een fiets kan ontlenen. Dus ook voor de e-bike. Met elk van de tariefformules kun je op weg met de e-bike, zoals dat ook voor de stadsfietsen geldt.

5.

Hoe werkt de e-bike?

De e-bike ondersteuning springt automatisch aan als je de fiets in beweging brengt. Je kan de ondersteuning zelf niet aanpassen. Ook met een lege batterij kan je verder fietsen.

6.

Hoe controleer ik het batterijniveau van mijn e-bike?

Het batterijniveau en ingeschatte bereik van de e-bike kan je zien in de app als je je op een e-bike locatie bevindt. Klik de locatie-marker aan – klik op selecteer fiets om de e-bikes te raadplegen.

7.

Kan ik een e-bike met een voucher ontlenen?

Ja, momenteel kan je als bedrijfsklant ook e-bike vouchers aankopen.

Tariefformules & accountbeheer

1.

Hoe word ik gebruiker van Blue-bike?

Via de app:

  • Download de Blue-bike app;
  • Doorloop de stappen in de app;
  • Bevestig je mailadres.



Nadat je je account hebt aangemaakt en bevestigd, kun je een tariefformule en betaalmethode kiezen en direct op pad.


Wil je Blue-bike eens een keer testen, of ben je van plan maar één keer gebruik te maken van de fietsen? Dan is de Ticket formule de beste optie. Toch van plan vaker te fietsen dan die ene keer dan ben je met de Member formule het voordeligste weg. Meer dan 10 ritten per maand, waarbij je de fiets gemiddeld tussen de 2 en 12u ontleent? Dan biedt de Member Plus je de beste prijs. Meer informatie rond tariefformules vind je in onze app of op onze tarief pagina.

2.

Waar vind ik een overzicht van de verschillende tariefformules?

Als je al een formule hebt gekozen in de app, kun je via “Mijn account” > “Mijn tarief” via de knop “Andere formule kiezen” een overzicht krijgen van de andere beschikbare formules.


Nog geen tariefformule gekozen?  Ook dat kan via “Mijn account” > “Mijn tarief” op voorwaarde dat je al een account hebt aangemaakt en bevestigd.


Op de website vind je hier ook een overzicht van de verschillende tariefformules.

3.

Welke tariefformule past het beste bij mij?

Wil je Blue-bike eens een keer testen, of ben je van plan maar één keer gebruik te maken van de fietsen? Dan is de Ticket formule de beste optie. Toch van plan vaker te fietsen dan die ene keer dan ben je met de Member formule het voordeligste weg. Meer dan 10 ritten per maand, waarbij je de fiets gemiddeld tussen de 2 en 12u ontleent? Dan biedt de Member Plus je de beste prijs.

 

Daarnaast kun je in de app ten allen tijden je tariefformule wijzigen om deze aan te passen aan jouw gebruik.

4.

Waar wijzig ik mijn tariefformule?

Je tariefformule wijzigen doen je in de app.


Log in ga naar ‘Mijn account’, en klik vervolgens door op ‘Mijn tarief’. Daar krijg je de mogelijkheid om een andere formule te kiezen, en worden de verschillende opties je nogmaals aangeboden.

5.

Zijn de tariefformules van toepassing op alle locaties?

Ja, een tariefformule geeft toegang tot onze volledige vloot en dus ook alle locaties. Met elk van de tariefformules kun je ongeacht de locatie dus met een Blue-bike op weg.

6.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

In je My Blue-bike omgeving kan je je persoonlijke gegevens wijzigen. Meld je hier  aan op onze website met je e-mailadres en je zelfgekozen wachtwoord.


Volg deze stappen:

  • Klik op ‘profiel’ en kies voor ‘aanpassen’;
  • Pas je gegevens aan;
  • Klik op ‘opslaan’.

7.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Ben je je wachtwoord kwijt? Geef hier je e-mailadres in en klik ‘doorsturen’. Je ontvangt vervolgens een mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

8.

Ik heb een promocode. Waar kan ik deze gebruiken?

De voordeelcode geef je in tijdens het registreren van je tariefformule in de app. Ook bij het wijzigen van je tariefformule is er de mogelijkheid om een voordeelcode toe te passen.


• Voordelen gelden voor nieuwe gebruikers en kunnen niet met terugwerkende kracht worden toegekend;
• Per gebruiker geldt het maximum van 1 voordeel;
• Een kortingscode is niet cumuleerbaar met andere kortingscodes;
• Bij ingeven van de kortingscode word je gebruiker van Blue-bike en aanvaard je de algemene voorwaarden.

9.

Hoe verleng ik mijn lidmaatschap?

Met uitzondering van de Ticket formule wordt je formule jaarlijks of maandelijks (afhankelijk van de duur van je tariefformule) automatisch vernieuwd. Daar hoef je niks voor te doen. Na de afgesproken periode rekenen we je opnieuw de kost van je tariefformule aan, zodat je Blue-bikes kan blijven ontlenen.


Je kan ten allen tijden de tariefformule stopzetten in de app.

10.

Hoe zeg ik mijn tariefformule op?

Open de app en volg de volgende stappen:


• Klik op ‘Mijn Account;
• Klik op Account beheren;
• Klik op ‘tariefformule beëindigen’;


• Word je tariefformule maandelijks of jaarlijks vernieuwd, dan wordt de einddatum op de eerstkomende vernieuwingsdatum gezet – behalve als je er expliciet voor kiest om de formule onmiddellijk te beëindigen. We kunnen je helaas geen kosten voor de resterende looptijden van je formule terugbetalen.


• Bevestig de beëindiging nogmaals om de tariefformule volledig stop te zetten.


Nadat je tariefformule op de einddatum is gekomen, kun je ook je account volledig laten verwijderen.


Opgelet, het opzeggen van een tariefformule is definitief. Toch vragen na het opzeggen hiervan? Neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier of info@blue-bike.be.

11.

Ik woon in het buitenland. Kan ik lid worden?

Ja. Na het registeren van je account kun je een tariefformule kiezen en een van onderstaande betaalmethodes gebruiken om de ritten mee af te rekenen.


We bieden de volgende internationale betaalmethodes aan om met onze fietsen op pad te kunnen:
• Master Card
• Visa
• Maestro

Schade & diefstal

1.

Hoe kan ik een defect melden?

Na je rit kan je een defect melden via de Blue-bike app.


Zie je meteen dat er iets mis is? Als je je rit binnen de 4 minuten beëindigt en defect meldt, brengen we geen kosten in rekening en kan je een andere fiets selecteren.

2.

Wat moet ik doen als ik in panne val?

Een ongeval kan iedereen overkomen. Neem contact op met de gratis fietsbijstand van Ethias. Ze brengen je gratis naar de Blue-bikelocatie of – indien nodig – naar het ziekenhuis.


Meer info vind je hier.

3.

Mijn Blue-bike is gestolen. Wat nu?

Bezorg ons zo snel mogelijk het proces-verbaal. Het proces-verbaal kan je online laten opmaken: https://www.politie.be/nl/police-on-web/neerleggen-van-een-klacht. Geef de volgende zaken mee in jouw aangifte:

  • merk: Blue-bike
  • kleur: blauw
  • bijkomende informatie:
  • uniek nummer fiets: BB xxx
  • kader en spatborden blauw, velgen oranje gelakt
  • mandje op de pakdrager



Breng bij diefstal ons zo snel mogelijk op de hoogte via info@blue-bike.be en bezorg on zeker tijdig het proces-verbaal om mogelijke hoge kosten te voorkomen.

Facturatie & Betaling

1.

Hoeveel kost Blue-bike?

Om gebruik te maken van onze fietsen heb je een account en een tariefformule nodig. Zo zijn er aan de tariefformule Ticket geen vaste kosten gebonden, maar is de kost per rit hoger. Tariefformule Member heeft een vaste maandelijkse of jaarlijkse kost, maar je rijdt je ritten tegen een voordeeltarief. De Member Plus heeft een hogere maandelijkse of jaarlijkse kost, maar hiermee kun je wel ongelimiteerd ritten maken tot een maximum duur van 12 uur per rit.


Een overzicht van de verschillende tariefformules vind je in de app onder ‘Mijn account’ > ‘Mijn tarief’ of hier.

2.

Wat kost een rit?

De prijs van je rit is afhankelijk van je startlocatie, het fietstype, de duur van je rit, de eindlocatie en je tariefformule. Een overzicht van de tarieven per locatie kun je ook terugvinden in de app.


Klik op een locatie in het “Locaties” overzicht in de app en raadpleeg de daar geldende tarieven afhankelijk van je tariefformule.

3.

Kan ik met een creditcard of bankoverschrijving betalen?

Vanaf app versie 2.0 is het mogelijk om je tariefformules en ritten direct af te rekenen via één van de onderstaande betaalmethoden:


• Bancontact
• Payconiq
• Master Card
• Visa
• Maestro

4.

Waar kan ik zien hoeveel een rit mij gekost heeft?

Na het beëindigen van je rit, krijg je een bevestiging in de app dat je rit juist is afgesloten. Daarna krijg je een bevestigingsmail met een overzicht van de gemaakte kost voor die rit.

5.

Waar kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

Het wijzigen van je betaalmethode kan enkel in de app. Log in op de app en ga naar ‘Mijn account’. Daar kun je je huidige betaalmethode controleren onder “Mijn betaalgegevens“. Daar is het ook mogelijk om de bestaande methode/kaart te wijzigen. Nieuwe betaalmiddelen worden altijd gevalideerd aan de hand van een € 0,02 betaling.

6.

De betaling van mijn laatste rit is mislukt, en nu krijg ik de melding dat mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Omdat de betaling van de vorige transactie mislukte (dat kan zijn voor een rit, voor de vernieuwing van een tariefformule of voor de aankoop van vouchers), wordt het account automatisch geblokkeerd.


Om het account te kunnen deblokkeren dien je de openstaande kost per overschrijving in orde te maken, waarbij we je vragen als referentie je klantennummer toe te voegen. Neem vervolgens contact op met onze klantendienst, waarna zij de betaling kunnen bevestigen en het account kunnen deblokkeren.

7.

Waarom werd een rit langer aangerekend dan ze volgens mij duurde?

Nadat je je rit hebt afgesloten is het belangrijk om te wachten tot je de bevestiging op het scherm ziet. Daarnaast ontvang je bij een correct beëindigde rit altijd een bevestiging per email, waarin ook de verdere details rond duur en kost worden aangegeven.


Als je rit niet beëindigd is en je toch de juiste stappen hebt gevolgd, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier.

8.

Waarom verschilt de prijs van een rit per gemeente?

Lokale besturen kunnen beslissen om je een duwtje in de rug te geven en met een tegemoetkoming per rit. Kies de gewenste locatie in het ‘Locatie’ overzicht in de app om de daar van toepassing zijnde prijzen te raadplegen.

9.

Kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?

Ja, dat kan. Log in op de app en volg deze stappen:


• Klik op ‘Mijn account’;
• Klik op ‘Wijzig Kaart’;
• Bevestig nogmaals je keuze en ‘Ga verder met kaart’.
• Kies de betaalmethode/kaart die je wilt wijzigen en vervolledig de stappen.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.